Уколико сте чекали 20. јун да бисте, како сте раније можда навикли, платили рачун за телефон – закаснили сте. Наиме, један од оператера који послује у Србији променио је датум доспећа, односно рок за уплату услуга.
Од јуна, рачун за телефон и интернет код дотичне компаније треба да платите до 15. у месецу. Додатно, ова информација дошла је корисницима 5. јуна, што значи да су имали на располагању десетак дана да измире обавазе.
Раније је, подсетимо, исти оператер слао је информације о задужењу такође петог у месецу, али је рок за плаћање био двадесети.
Има и других искустава корисника, па нам тако један од читалаца јавља да је приметио нови рок за уплату, али да је обавештење о истом добио седмог, и то са упозорењем да ће му искључити рачун уколико не уплати у року од пет дана, што је 12.
„Сада имам само десет дана да платим, што мислим да није у реду“, каже други читалац.
Поједини напомињу и да су им рачуни стигли после десетог, те им је рок био и краћи.