Велике промене дешавају се на тржишту Европске уније и очекује се да ће однос заступљености аутомобила са моторима са унутрашњим сагоревањем и електричних аутомобила, ПЛУГ-ИН хибрида значајно променити.
Емисије угљен-диоксида по километру би морале пасти за 50 одсто у периоду од 2021. до 2030. године.
Очекује се да ће 2025. године електрични аутомобили коштати као бензинац или дизелаш исте класе.
У производњи је много више ПЛУГ-ИН хибрида који готово да и не емитују угљен-диоксид у вожњи.
Засигурно ће ЕУ пратити стварну потрошњу ПЛУГ-ИН хибрида, с обзиром на то да се сумња како их возачи не пуне струјом на електричним пуњачима већ функционишу као класични хибриди и на тај начин емитују у реалним условима много више угљен-диоксида него што је декларисано.
Очекује се да ће 2030. године потрошња нових аутомобила износити 2 л/100 км, а емисија угљен-диоксид у просеку 45 г/км.
Битно је напоменути да се већ сада раде калкулације да у продаји нових аутомобила до 2030. године они буду заступљени више од 50 одсто. Пресечни електрични аутомобил коштаће као сличан модел са бензинским или дизел мотором.