Предстојећу туристичку сезону ЈП за управљање путничким пристаништем и марином Апатин дочекује спремно. Поред већ постојећих садржаја, ово предузеће је реновирало три, од постојећих осам апартмана, како би подигло квалитет својих услуга када је преноћиште гостију у питању.
Љиљана Крец, директорка овог предузећа је истакла да је цео пројекат око реконструкције поверен стручном лицу, архитекти, који је своје идеје ускладио са предлозима запослених у овом предузећу:“ Потреба се наметнула сама од себе у циљу подизања квалитета туристичке сезоне и крајем прошле године ми смо заједно са локалном самуправом постигли договор да кренемо у постепено реновирање апартмана, који јесу у добром стању али након десет година употребе и захтеви гостију и очекивања туриста се мењају, па у складу са тим можете сада да видите да се налазимо у прелепо сређеинм апартманима“ рекла је Крец.
Она истиче своје велико задовољство динамиком и квалитетом урађеног посла а очекивања су да ће и остали апартмани подићи број посетилаца у следећој туристичкој сезони:“С обзиром на целокупну ситуацију која и даље није била сјајна захваљујући пандемији, ми можемо да кажемо да смо били релативно задовољни. Највише су нам недостаали страни гости, домаћих гостију је било доста и били смо задобвољни. Негде око 50% смо имали попуњене капацитете, просечно је око 65% било до сада најбоље, тако да се надамо да ћемо ове године вратити макар и тај, ако не и постићи већу попуњеност капацитета“, рекла је директорка Јавног предузећа за управљање путничким пристаништем и марином Апатин.
Видео можете погледати ОВДЕ.