Осми по реду, регионални форум комуникационих лидера – ИЗАЗОВ 2022 биће одржан 12. и 13. априла у хотелу Mona Plaza у Београду, под слоганом „Handle with care„.
Овогодишњи догађај отвориће Tom Beck, Executive Director, SoDA и Бојан Рендулић, VP of Marketing, Productive, који ће говорити на тему „Transforming The Agency Landscape„. У оквиру предавања они ће представити глобално истраживање на тему како су се агенције снашле у пандемији и како су се њихови стратешки и оперативни приоритети променили.
– Кроз Глобалy Агенцy Ландсцапе Студy желели смо да опипамо пулс агенцијама широм света и да видимо колико се њихова пословна реалност изменила у последње две године. Резултати које ћемо представити показују колико су се агенције добро снашле у пандемији и како су се њихови стратешки и оперативни приоритети променили. За трећину агенција 2021. била је најбоља година икада, али са друге стране само 4% агенција може предвидети своје пословање у наредних годину дана. Причаћемо о томе шта карактерише агенције будућности и како ће транзиција система наплате од фиксних модела ка моделима по учинку променити глобални агенцијски ландсцапе – рекао је Бојан Рендулић, VP of Marketing, Productive.
Поред кеyноте презентације, ове године теме форума биће, између осталог, ко су лидери будућности, да ли је креативно лидерство кључно за опстанак и раст компаније, како планирати непланиране сценарије и на најефикаснији начин искористити ресурсе са којима располажемо, како помирити одрживост и профит, како друштвено важне теме интегрисати у бренд стратегију и свакодневну комуникацију, а „не пасти“ на клизавом wоке терену, како данас меримо креативну ефикасност, ко је одговоран за оглашавање неетичних брендова и пласирање бранд факе неwс, али и ко је потрошач 3.0 и шта очекује од вашег бренда, долази ли време преиспитивања лојалности и зашто је feedback важан за изградњу квалитетног односа клијент-агенција. О стању на тржишту маркетиншких комуникација земаља у региону говориће представници агенција из Србије, Хрватске, Словеније, Црне Горе, БиХ и Македоније. На ове и бројне друге теме говориће преко 100 врхунских регионалних стручњака из највећих компанија и агенција, а који су већ потврдили своје учешће на форуму ИЗАЗОВ 2022.
Посебан сегмент форума биће посвећен подстицању дијалога између агенција и компанија, кроз различите типове интерактивних радионица, а које ове године организују компаније Atlantic Štark, Bambi, Frikom, PepsiCo – Marbo Product, Naftna industrija Srbije, BASF, Grand кафа и Porto Montenegro. И ове године на форуму ИЗАЗОВ 2022 биће организовани спеед датинг састанци компанија и агенција.
Форум ИЗАЗОВ 2022 подржале су агенције Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro, Info Media Group, Kliping Beograd, Represent System, Right, McCann Beograd, DNA Communications, Granular Group, Fusion Communications, Evoke Group, Propix, Cheil Centrade, Smart Point Adria, Chapter 4 PR и Novaston Marketing Consultancy. Спонзори овогодишњег форума су компаније Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Atlantic Štark, PepsiCo – Marbo Product, Lidl Srbija, Mastercard, MPC Properties, Grand kafa, BASF, Bambi, UniCredit Banka, Telekom Srbija, Frikom, док је регионални партнер Porto Montenegro. Овогодишњи пријатељи форума су USAID Srbija и Propulsion.
Пријављивање за учешће на форум комуникационих лидера – ИЗАЗОВ 2022 траје до 31. марта, а број места је ограничен. Више информација пронађите на сајту www.izazovforum.rs.