Више од 500 компанија и агенција из целог региона потврдило учешће на форуму ИЗАЗОВ 2022

Izazov

Осми по реду, регионални форум комуникационих лидера – ИЗАЗОВ 2022 биће одржан 12. и 13. априла у хотелу Mona Plaza у Београду, под слоганом “Handle with care”. Своје учешће на форуму потврдило је више од 500 компанија и агенција из целог региона, међу којима су Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Atlantic Štark, PepsiCo – Marbo Product, Lidl Srbija, Mastercard, MPC Properties, Grand kafa, BASF, Bambi, UniCredit Banka, Telekom Srbija, Frikom, Porto Montenegro, NIS и други.

Овогодишњи догађај отвориће Tom Beck, Executive Director, SoDA и Бојан Рендулић, VP of Marketing, Productivе, који ће говорити на тему “Transforming The Agency Landscape”. У оквиру предавања они ће представити глобално истраживање на тему како су се агенције снашле у пандемији и како су се њихови стратешки и оперативни приоритети променили.

Поред кеyноте презентације, ове године теме форума биће, између осталог, ко су лидери будућности, да ли је креативно лидерство кључно за опстанак и раст компаније, како планирати непланиране сценарије и на најефикаснији начин искористити ресурсе са којима располажемо, како помирити одрживост и профит, како друштвено важне теме интегрисати у бренд стратегију и свакодневну комуникацију, а “не пасти” на клизавом wоке терену, како данас меримо креативну ефикасност, ко је одговоран за оглашавање неетичних брендова и пласирање бранд факе неwс, али и ко је потрошач 3.0 и шта очекује од вашег бренда, долази ли време преиспитивања лојалности и зашто је феедбацк важан за изградњу квалитетног односа клијент-агенција.

О стању на тржишту маркетиншких комуникација земаља у региону говориће представници агенција из Србије, Хрватске, Словеније, Црне Горе, БиХ и Македоније. На ове и бројне друге теме говориће преко 100 врхунских регионалних стручњака из највећих компанија и агенција, а који су већ потврдили своје учешће на форуму ИЗАЗОВ 2022.

Посебан сегмент форума биће посвећен подстицању дијалога између агенција и компанија, кроз различите типове интерактивних радионица, а које ове године организују компаније Атлантиц Штарк, Бамби, Фриком, PepsiCo – Marbo Product, Нафтна индустрија Србије, БАСФ, Гранд кафа и Порто Монтенегро. И ове године на форуму ИЗАЗОВ 2022 биће организовани спеед датинг састанци компанија и агенција.

Форум ИЗАЗОВ 2022 подржале су агенције Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro, Info Media Group, Kliping Beograd, Represent System, Right, McCann Beograd, DNA Communications, Granular Group, Fusion Communications, Evoke Group, Propix, Cheil Centrade, Smart Point Adria, Chapter 4 PR i Novaston Marketing Consultancy. Спонзори овогодишњег форума су компаније Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Atlantic Štark, PepsiCo – Marbo Product, Lidl Srbija, Mastercard, MPC Properties, Grand kafa, BASF, Bambi, UniCredit Banka, Telekom Srbija, Frikom, док је регионални партнер Porto Montenegro. Овогодишњи пријатељи форума су УСАИД Србија и Пропулсион.

Више информација пронађите ОВДЕ.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Тагови:

Најновије

error: Sadržaj je zaštićen. Copyright @ 025info.rs