Градоначелник Београда Александар Шапић рекао је да ће од данас све градске службе које су до сада имале свој инфоцентар и различите бројеве телефона бити обједињени у систему Сервисног центра 11-0-11 са тим јединственим позивним бројем.
Шапић је приликом отварања центра рекао да ће он радити 24 часа, да ће у смени бити 65 људи, а ноћу са мало мање капацитета.
Шапић је приликом отварања Сервисног центра рекао да ће у том систему бити Комунална полиција, инспекција, Инфостан, ЈП Градско Стамбено, Паркинг сервис, јавно осветљење, јавни превоз, Беогадски водовод и канализација, београдске електране, Градска чистоћа, Зеленило Београд, Београд пут, као и Београдске пијаце и Ветерина Београд.
“Потпуно сам сигуран да ће овај систем подићи квалитет наших јавних предузећа. Комунална милиција, некад, док је нисмо пребацили у овај велики секретеријат, имала је потпуно аутономни систем у који чак нико није могао да уђе ни за пријаве, а не за телефонске позиве.
Комунална милиција је била држава у држави где нисте могли да знате шта се дешава“, рекао је градоначелник.
Он је додао да ће лично контролисати Комуналну милицију када су у питању позиви и жалбе грађана, како би видео да ли су излазили на терен и да ли су правили записнике.
„Не постоје ствари које се не могу решити за 72 часа“
Шапић је рекао да ће покушати да до краја календарске године у читав систем укључе све установе у граду и да мисли на установе културе и спортске центре и да очекује да до 1. јануара 2024. године не постоји ниједан број у оквиру градске управе осим броја 11-0-11.
“Мислим да је ово револуција у комуникацији са Београђанима, револуција у подизању приправности свих градских служби. Постојаће јасна правила како се пријављује и шта је оно што тражите. Рок ће бити 72 часа да вам се да информација о питању које сте поставили. Решење не, јер постоје ствари које не можете решити за 72 сата“, прецизирао је градоначелник.
Овај дан Шапић оцењује као историјски и додаје је ово прва и најважнија фаза, а да од сутра креће нова ера између градске управе и свих Београђана.
“Ми ћемо информисати људе коме треба да се јаве. Да ли републичкој служби или предузећу. Упутићемо грађане на адресу на којој може да добије информацију..“, рекао је Шапић и додао да ће бити ригорозни за све који буду ометали или злоупотребљавали сервис.
Најавио је да ће ових дана у улазима зграда бити постављене инфо-табле на којима ће се наћи одређене сервисне информације.
“Инфо табле су искорак. Покушаћемо да направимо апликацију на којој се укуца име краја и где ће бити све информације, на пример радови у Вишњичкој улици и писаће колико ће трајати, стање саобраћаја, и слично“, рекао је градоначелник.