Немачка авио-компанија Луфтханза не очекује да ће се ситуација коју је изазвао недостатак особља вратити у нормалу до идуће године и навела је смањење броја летова као једино решење у овом тренутку.
– Нажалост, тешко да ћемо сада, током лета, моћи реално да постигнемо краткорочно побољшање – рекао је члан управе Луфтханзе Детлеф Кајзер за лист Велт.
То није проблем само у Немачкој, већ и у целом свету, рекао је Кајзер.
– Очекујемо да се ситуација врати у нормалу до 2023. године – додао је он.
Луфтханза отказује 2.200 додатних летова на франкфуртском и минхенском аеродрому због недостатка особља.
Пре две седмице компанија је објавила да ће отказати 900 конекција у јулу. Очекује се да ће Луфтхансина нискобуџетна подружница Еуровингс такође отказати летове.
Врло рано је већ било јасно да ће недостатак особља бити проблем у авио индустрији, рекао је Кајзер за немачки лист.
Аеродорм Франкфурт, например, уложио је велика средства у запошљавање, али је признао да није могуће добити довољно особља тако брзо као што су се надали.
Луфтханза и Еуровингс планирају да већином задрже класичне руте за одмор на распореду, док ће се летови унутар Немачке и Европе где постоје алтернативне могућности путовања, попут железнице, смањити.
Луфтханза отказује 2.200 додатних летова на франкфуртском и минхенском аеродрому због недостатка особља.
Пре две седмице компанија је објавила да ће отказати 900 конекција у јулу. Очекује се да ће Луфтхансина нискобуџетна подружница Еуровингс такође отказати летове.
Врло рано је већ било јасно да ће недостатак особља бити проблем у авио индустрији, рекао је Кајзер за немачки лист.
Аеродорм Франкфурт, например, уложио је велика средства у запошљавање, али је признао да није могуће добити довољно особља тако брзо као што су се надали.
Луфтханза и Еуровингс планирају да већином задрже класичне руте за одмор на распореду, док ће се летови унутар Немачке и Европе где постоје алтернативне могућности путовања, попут железнице, смањити.