Нестле завршио прву фазу градње нове фабрике у Сурчину из које ће излазити производи на бази биља – Инвестиција вредна 67 милиона франака, посао за 330 радника

Nestle

Компанија Нестле обележила је завршетак прве фазе изградње нове фабрике у Сурчину. Нови погон користиће локално узгајану соју и биће намењен производњи Гарден Гоурмет портфолија на бази биљака. Планирани производни капацитет фабрике је 12.000 тона годишње, а извоз је планиран у Француску, Немачку, Холандију, Италију, Шпанију и Велику Британију. Нова фабрика простираће се на 18.440 квадратних метара и налази се надомак постојеће Нестлé фабрике у Сурчину, која ради од 2012. године. Почетак производње у новој фабрици планиран је за последњи квартал текуће године.

Марјана Давидовић, генерална директорка компаније Нестле за регион јужног Адријатика, изјавила је да је поносна на то што Србија има већ две Нестле фабрике и да наша земља представља изузетно важну пословну тачку за Нестле у Европи.

– Градимо најмодернију фабрику у складу са зеленим стандардима и отварамо врата за нових 330 запослених. Проширујемо мрежу локалних добављача у намери да наставимо да подржавамо локалну економију. Када је Нестле дошао у Србију пре 17 година, било је јасно да је ту да би остао. Прихватили смо вољени српски бренд „Ц“ и унапредили га, проширили портфолио, и такође у Србију донели познате Нестле брендове – изјавила је Давидовићева.

Председник Србије Александар Вучић, који је присуствовао догађају, оцењује да је посреди велика инветиција за нашу земљу.

– Производи на бази биљака су све траженији и зато је важно да у томе предњачимо, да понудимо такве производе на домаћем тржишту, али и у иностранству – рекао је он.

Нели Ангелова, директорка комуникација компаније Нестле за југоисточно европско тржиште, казала је да „после 17 година успешног пословања, Србију виде као важну дестинацију за своје даље инвестиције“.

– Још једна фабрика ће бити ту за неколико месеци да то докаже. Постојећа фабрика компаније Нестле у Србији показује изванредне резултате, пораст производних капацитета, компетитивне оперативне трошкове и низак финансијски ризик, као и врхунско знање и развој кадрова. Поред нових брендова и производних линија, драго нам је што доносимо и одржива решења – изјавила је Ангелова.
Циљ Гарден Гоурмет портфолија, наводи се у саопштењу, јесте да у потпуности користи соју која се узгаја на европском земљишту. Фабрика ће користити обновљиву енергију из хидроелектрана, неће производити комунални отпад и сву отпадну воду третираће на лицу места у сопственом постројењу за прераду отпадних вода.

– Индустријска производња дугорочно може бити успешна само ако је одржива, а то захтева преузимање одговорности према животној средини и локалној заједници. Нестле наставља да се позиционира у Србији не само као пионир када је у питању еколошки освешћено пословање, већ и у погледу стручног образовања, стварањем могућности за младе професионалце да развију своје вештине у фабрици у Сурчину, и поставља важан пример за друге компаније – изјавио је Урс Шмид, амбасадор Швајцарске у Србији.

Нестлé је 2012. године преузео фабрику „Центропроизвода“, наставио производњу бренда „Ц“ и започео производњу светски познатих THOMY, MAGGI i Nestle Professional производа, са извозом у више од 40 земаља широм света. У овом тренутку компанија Нестле Србија запошљава 550 људи у фабрици и корпоративном седишту фирме.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Тагови:

Најновије

error: Sadržaj je zaštićen. Copyright @ 025info.rs
Претрага
Close this search box.