Пандемијска криза није заобишла ауто-индустрију из више разлога, а пре свега, због мањка чипова.
Цене аутомобила су, стога, нагло порасле, а посебно половњака, услед немогућности довољне производње нових возила. Та криза одразила се и у суседној Црној Гори.
Наиме, половни аутомобили у региону махом се увозе из Немачке, где су залихе сада све мање, а цене рекордне. Тако је, према писању црногорских медија, и у тој земљи дошло до поскупљења возила.
Половњаци су, како се наводи, скупљи до 30 одсто када је реч о одређеним моделима. Ипак, неки просек је поскупљење од 10 до 20 процената.
На цени су првенствено дизелаши.
Током 2020. је регистровано мање нових возила, јер је пандемија пореметила ланце снабдевања и саму испоруку, али и рад у производњи када говоримо о највећим фабрикама у којима настају полупроводници.