ПKС покренула акцију за унапређење пословања младих предузетника

Biznis

Секција за младе предузетнике Привредне коморе Србије (ПKС) покренула је акцију “Будите одважни” чији је циљ да охрабри младе предузетнике и представнике стартапа да унапреде своје пословање, као и да мотивише све оне које имају бизнис идеју да је реализују и преточе у добар посао.

Иницијатива подразумева да млади до 35 година старости представе свој бизнис план уз образлажење шта их је покренуло да почну сопствени посао, какви су им циљеви, будући планови и стратегије. Сви заинтересовани своје идеје могу послати до 30. новембра на адресу buditeodvazni@gmail.com, наводи се у саопштењу објављеном на сајту Привредне коморе.

Почетком децембра биће изабрани најбољи – један предузетник који тек покреће посао и један стартап који послује мање од две године. Они ће добити менторску и саветодавну подршку, бесплатан онлајн продајни простор и банере на порталима као подршку за изграду сајта.

– За свега неколико месеци од оснивања Секције за младе предузетнике ПKС придружио нам се велики број чланова, и сваки дан их је све више. Фокусирани смо на подршку и подстицаје младима да након завршетка формалног образовања започињу сопствени посао. На овај начин отварају се нова радна места, млади остају у својој земљи, што је заједнички циљ свих нас, истакла је Бранислава Симанић, директорка Сектора предузетништва ПKС. Позвала је младе да се прикључе иницијативи “Будите одважни” и представе своје идеје и планове.

– Ово је прва у низу иницијатива Секције за младе предузетнике ПKС, у наредном периоду планирамо да организујемо Самит младих Србије, као и велики број других активности које ће подржати младе људе у намери да се баве предузетништвом, додала је Симанић.

Позив колегама да се прикључе акцији “Будите одважни” стиже и од предузетница Јоване Шипчић и Настасије Живановић, председнице и потпредседнице Секције за омладинско предузетништво ПKС.

– Подршка младима је изузетно значајна, у то сам сигурна јер сам и сама од своје 19. године, скоро деценију, предузетник. Задовољство ми је што ћемо заједно имати прилику да радимо на економском оснаживању младих, едукацији, умрежавању предузетника у Србији и региону, као и да их подстичемо да развијају своје бизнисе, поручила је Шипчић, која је и власница бренда Jolly Woman.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on google
Google+
Share on email
Email

Тагови:

Најновије