Град Сомбор нашао се међу прва два града у Србији који је добио свог виртуелног асистента Миу, а која 24 сата, 7 дана у недељи, одговара на упите грађана.
Дигитални асистент функционише у нашој Управи на сајту Града Сомбора. Када се отвори званична презентација, у доњем десном углу се отвара чет прозор. Миа ће вам се тада јавити и питаће вас које је ваше име. Када укуцате име, отварају се услуге које Миа нуди. То су за сада питања из области рада Градске управе, дечији додатак и локалне пореске администрације, али се надамо да ће се те области проширити у некој будућности, објашњава Јелена Велебит, начелница Градске управе.
Комуникација је засад, осим путем градског портала, могућа и путем Вибера, а у наредом периоду биће омогућена и размена информација путем Фацебоок Мессенгер апликације.
Најзначајније за грађане је што Миа, пре свега, нуди обавештење о томе шта вам је потребно да бисте поднели захтев, дакле, комплетну процедуру вам објашњава, каже Велебит и додаје да нам Миа може дати и одговор на то који се документи скупљају по службеној дужности, а које грађани сами скупљају, чиме се значајно штеди време, како грађана, тако и запослених у локалној самоуправи.
Виртуелни асистент Миа је иновација реализована путем пројекта “Унапређење општинских услуга у Србији и БиХ увођењем четбот апликације”, који спроводе ГИЗ, САГА, НАЛЕД, Привредна Комора Републике Српске и Регионална мрежа за повољно пословно окружење у југоисточној Европи, у оквиру програма девелоППП немачког Савезног министарства за економску сарадњу и развој.