Холивудски блокбастер „Барби“ у Јапану премијерно је у петак приказан упркос шокантној маркетиншкој кампањи која је подразумевала мемове на интернету који су повезали најпознатију лутку и атомску бомбу.
Убрзо је стигло извињење Ворнер Броса, који је дистрибутер.
Профимедиа
Ворнер Брос упутио је извињење гледаоцима у Јапану због кампање “Барбихајмер’.
Јагма за картама
Како преноси Ројтерс, успех “Барби“, који је зарадио више од милијарде долара у целом свету за мање од месец дана приказивања, дугује много незваничној кампањи Барбихајмер, пошто се, у сада избрисаним твитовима на мрежи Икс, компанија Ворнер Брос “закачила“ на мемове које су корисници креирали у вези са два филма.
У самом филму “Опенхајмер“, биографској причи о творцу атомске бомбе, које су САД бациле на јапанске градове Хирошиму и Нагасаки у Другом светском рату, није приказано бомбардовање тих градова, приликом којег је погинуло више од 200.000 људи.
У Јапану је раније овог месеца обележена 78. годишњица од разарања Хирошиме и Нагасакија.
Упркос свему томе, карте за “Барби“ у Јапану продају се готово исто онолико брзо као и у другим деловима света.
Ружичасти свет „Барби“ је прелеп
Обожаваоци филма у Јапану су буквално похрлили ка благајнама не би ли се што пре домогли своје карте за филм.
– Ружичасти свет Барби је прелеп – изјавила је Мисаки Сузуки, радница салона у Токију, након што је погледала филм, преноси Ројтерс.