Министарство унутрашње и спољне трговине расписало је јавну набавку за израду платформе е-Откупно место, односно за израду софтверског решења платформе регистра откупљивача (РО).
Софтверско решење за платформу Регистар откупљивача е-Откупно место треба да обухвати портал (РО Екстерна апликација) и wеб апликацију за јавне претраге, на јавном делу мреже, као и регистарску апликацију (РО Интерна апликација), на заштићеном делу мреже, појашњава се у документацији. На порталу РО пријављеним екстерним корисницима треба да се омогући да поднесу образац (подаци о откупљивачу). Поред тога, треба да постоји и wеб апликација за јавне претраге, коју ће користити анонимни корисници. Са друге стране, интерној регистарској апликацији РО могу да приступе само интерни корисници ресорног министарства, у складу са својим привилегијама. Ова апликација се користи у поступку обраде образаца и објављивања.
– РО садржи податке о пословном имену и ПИБ откупљивача, броју или називу и адреси откупног места, периоду године када се обавља откуп и радно време откупног места, врсти производа који се откупљују. Подаци за претходну годину се архивирају и на почетку године почиње нови унос. РО мора да омогући да процес креирања обрасца започне екстерни корисник (адекватна рола) пријавом на апликацију преко еИД система еУправе, или логовањем преко квалификоватног електронског сертификата или на други начин који еУправа захтева. Подаци о екстерном кориснику који је креирао образац треба да остану у систему – наводи се у документацији
Главне компоненте РО, како се додаје, треба да буду платформа заснована на wеб технологијама, коришћењем МС СQЛ Сервер, Ц#, МВЦ, МС Ентитy фрамеwорк, Ангулар 10, као и слој техничких wеб сервиса.
– РО мора да има техничка решења која омогућавају да се систем накнадно повеже са другим системима, у складу са потребама наручиоца, као и да може да се унапреди функционалност у оквиру постојеће структуре, која је условљена законским променама или променама пословних процеса наручиоца – истиче се између осталог у документацији и додаје да је пердвиђено да се на платформи користе најмање три шифарника, уз могућност интерне промене и освежавања.
Понуде се могу поднети до 29. априла.
Више детаља може се наћи ОВДЕ.