Српске фирме на сајму у Немачкој уговориле послове вредне више од 8 мил ЕУР

Povrce

Домаће компаније које су учествовале на Међународном сајму органске хране Биофацх у Нирнбергу уговориле су послове чија вредност премашује 8 мил ЕУР, објавила је Привредна комора Србије.

– Прве анализе учешћа компанија из Србије на највећем специјализованом Међународном сајму органске хране Биофацх, показују да су домаће фирме имале више од 900 Б2Б састанака са купцима из региона, али и из Немачке, Француске, Холандије, Швајцарске, Белгије, Пољске, САД, Канаде, а вредност уговорених извозних послова процењује се на више од осам милиона евра уз потписане уговоре – каже Бојана Лаловић из Центра за организацију сајмова Привредне коморе Србије (ПКС).

На сајму, који се од 13. до 16. фебруара одржао у Немачкој, представило се осам српских компанија на павиљону Србије, и то Менеx и МДДП Јанић из Крушевца, Ецоагри Сербиа из Беле Цркве, Фруторга из Прокупља, Медино из Крњева, ИТН ГРОУП из Београда, Ес Комерц из Пријепоља и ДБА Промет из Ариља.

У оквиру националног павиљона Србије, под слоганом „Wе спеак органиц“, српски органски произвођачи представили су широк производни асортиман од свежег, сушеног и замрзнутог воћа и поврћа, воћних пиреа, до производа од житарица, органских тестенина, воћних намаза и органског меда, навела је Лаловић.

– Овогодишњи сајам угостио је 2.550 излагача из 94 земље света и био је прилика за наше компаније да разговарају са светским дистрибутерима, малопродајним ланцима и увозницима из сектора огранске производње који је показао да је отпоран на кризу – каже Лаловић.

Ове године је први пут организована и студијска посета сајму органске и природне козметике ВИВАНЕСС који се одржава у оквиру сајма Биофацх. ВИВАНЕСС је посетило шест произвођача органске и природне козметике из Србије: Алл Нут, МНС, Најбоље из природе, Амеллес козметика, Матрина цосметицс и Роyал Балм.

Око 35.000 посетилаца из 128 земаља присуствовало је водећем светском сајму органске хране „Биофацх“ и Међународном сајму природне и органске козметике ВИВАНЕСС.

Овогодишњи наступ организован је под слоганом „Wе спеак органиц – Органиц продуцт фром Сербиа – Традитион Трансформед инто Инноватион“ уз подршку Привредне коморе Србије и Развојне агенције Србије у сарадњи са Швајцарским програмом за промоцију извоза (СИППО) и Националном асоцијацијом „Сербиа Органица“.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Тагови:

error: Sadržaj je zaštićen. Copyright @ 025info.rs
Претрага
Close this search box.