Старе навике да се ради за жуте или милионски уговори? Руководство РТС-а отворено подржало покушај покретања Мајдана у Србији

Opozicija

Радио телевизија Србије показала је да се не држи закона током изборне тишине. Или боље речено, да се држи само кад њима одговара.

Наиме, јуче су челници РТС-а одлучили да пренесу „говор“ Маринике Тепић и бесмислени протест који се одиграо у центру Београда. Иако је био изборни дан због поновљених избора, одлучено је да се пружи медијски простор насилницима који данима малтретирају грађане главног града.

Ревносно је преношена свака, па и најбесмисленија, изјава Ђиласових политиканата иако је то мало кога занимало што је показао и скроман број окупљених следбеника на Теразијама.

С друге стране, руководство РТС- а је показало да се изборне тишине држе када је у питању друга страна, односно владајућа странка СНС и листа „Србија не сме да стане“ која је убедљиво победила и на поновљеним изборима. Иако су истакнути чланови владајуће партије јавно одговорили на нападе опозиције, те изјаве нису објављене на Јавном сервису.

Шолак и Ђилас „згрнули“ милионе преко РТС-а

Ипак, ова чињеница не чуди ако се узме у обзир да су Драган Ђилас, кључна фигура листе која се наводно бори против насиља, и то насиљем, и тајкун Драган Шолак повезани са челницима РТС-а.

Подсетимо, још један Драган, Бујошевић, генерални директор РТС-а уско је повезан са Ђиласом и Шолаком , што заправо и није тајна.

Иако НАТО опозиција која прижељкује и режира Мајдан у Београду константно кука како нема медијски простор, чини се да главни актери овог бесмисла имају прилично коректан и профитабилан однос са Бујошевићем.

Наиме, како је 24седам писао испоставило се да је Бујошевић, поред бројних афера везаних за Јавни сервис, омогућио неким маркетиншким агенцијама да без знања и одобрења Управног одбора остваре приход. Судећи према папирима маркетинга, том приликом остварен је приход од 14 милиона евра!

Провером тих уговора, редакција 24седам тада је констатовала да су највише средстава оствариле компаније у власништву Драгана Ђиласа и Срђана Шапера – Дирецт Медиа и Медиа Поол, и то су главне агенције којима је прошле године Бујошевић омогућио да мимо прописаних уредби и правилника РТС-а, достижу вртоглаве цифре које прелазе 14.480.000 евра.

Ђилас умешан и у програм Јавног сервиса

Иронично, док се спрема нови Мајдан, квиз “Ја волим Србију” који производи фирма „Емотион” у власништву је компаније “ИМГС” Горана Стаменковића.

Занимљиво је да се и ова фирма помиње у Извештају о корупцији у медијима Верице Бараћ из 2011. године. Удео у њеном власништву је имао председник Странке слободе и правде Драган Ђилас. Бараћ је тада тврдила да су Срђан Шапер и Ђилас преко својих маркетиншких агенција контролисали медије у Србији за рачун тадашњег режима Демократске странке.

Ђиласове везе са сумњивим радњама у РТС се ту не завршавају. Компанија “Нира про” и даље сарађује са националном медијском кућом и продуцира серије “Радио Милева” и “Камионџије”.

“Нира про” је повезана са Ђиласом јер је власник Небојша Гарић са њим имао компанију “Мултиком група” док је за јавни сервис радио серијал “Време је за бебе”, наводи се у извештају Верице Бараћ.

Сада је мало јасније зашто РТС „гура“ ђилаовце. Огроман новац је у питању, још из мрачних жутих времена и чини се да је члановима управног одбора новац важнији од Србије. Осим милиона, остала је и навика да се ради у корист Демократске странке и њених деривата која држали шапу на медијском јавном сервису још од обојене револуције 2000. године.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Тагови:

Најновије

error: Sadržaj je zaštićen. Copyright @ 025info.rs
Претрага
Close this search box.