ПИО фонд сваке недеље организује долазак грађана код директора ПИО фонда, Реље Огњеновића.
Реља Огњеновић је примио грађане који још увек нису пензији.
ПИО фонд је детаљно објаснио о чему је Реља Огњеновић разговарао са осигураницима.
Данас сам у свом кабинету у Фонду ПИО примао осигуранике који још увек нису у пензији, а имају недоумице у вези са остваривањем тог права, али и кориснике пензија и других права из ПИО који имају проблем или неку недоумицу. Некима сам и лично уручио решења о остваривању права, а остале сам са сарадницима упутио на који начин могу да нам помогну да комплетирамо недостајуће податке у бази матичне евиденције да бисмо убрзали поступак доношења решења.
Осим финансијске стабилности Фонда ПИО, која нам већ дуже време омогућава да имамо континуитет у повећању пензија, важно нам је да кроз свакодневни рад и разговор са грађанима унапредимо пословање када је реч о пружању услуга како бисмо убрзали сваки сегмент који утиче на дуже чекање приликом остваривања права.
Задовољство корисника и осигураника је један од приоритета Фонда и сигуран корак ка побољшању квалитета живота старијих суграђана на којем држава Србија ради свакодневно.
Да подсетимо, ПИО фонд је објаснио који услов пензионери морају да испуне да би остварили право на бесплатан одлазак у бању.