Становници Питсбурга имају прилике да виде највише политичких реклама од свих градова у САД, показују најновији подаци маркетиншке фирме АдИмпакт.
Тако је једно просечно домаћинство у Питсбургу ове године видело чак око 2.300 политичких реклама, пренела је агенција Блумберг.
Док су гледаоци нон стоп изложени рекламној политичкој кампањи, за то време станице наплаћују астрономске износе за емитовање реклама, па је, на пример, локални огранак тв мреже АБЦ за једну рекламну поруку од 30 секунди наплатио 150.000 долара.
Питсбург има велики значај јер се налази у Пенсилванији, једној од “колебљивих” држава које би могле да одлуче исход предстојећих председничких избора.
Овај град је, међутим, јединствен и по томе што његови становници највише гледају телевизију у САД, у просеку чак шест сати дневно, показују подаци из извештаја фирме Нилсен Инсајт за 2023.
Неки од локалних становника, ипак, сматрају да су политичке рекламе измакле контроли, и да је због њих постало тешко гледати тв.
Није много другачије ни у осталим “неодлучним” државама које могу да одлуче о победнику избора.
Друго највеће тржиште за политички маркетинг после Питсбурга је град Вилкс Бар Скрентон у Пенсилванији, док је Филаделфија такође у врху.