Компанија Зелени хит из Београда већ дуги низ година успешно одговара на све изазове у развоју хортикултурне и интензивне биљне производње у заштићеном простору и на отвореном пољу.
Њихов тим је увек на располагању, почевши од израде студије изводљивости и пројектовања, преко извођења и надзора радова, до обуке кадрова и увођења модерних технологија у повртарској, воћарској и ратарској интензивној производњи, било да се ради о великим пројектима и великим газдинствима, било да подршку пружају малим произвођачима, њиховим задругама, удружењима и асоцијацијама.
На овогодишњем сајму Агро Белграде 2024 који се одржава од 25. до 27. јануара посетиоци могу да пронађу њихов штанд у хали 2а, у павиљону 1, бр. 215.
Осим излагања у оквиру штанда, Зелени хит ће организовати и конференцију „Како до воћа и поврћа премијум квалитета и без остатака пестицида?“. Конференција ће бити одржана у петак 26. јануара од 10.30 до 13 часова у хали 1.
– Посебан фокус панела биће како ускладити производњу воћа и поврћа са будућим европским зеленим директивама, задржавајући притом висок квалитет, приносе и гарантујући здравствену безбедност и исправност плодова – каже за еКапију Невена Момировић, мастер инжењер хортикултуре у компанији Зелени хит.
Најважније од свега, истиче наша саговорница, је упознавање читавог сектора са новитетима и дометима у контроли болести и штеточина који омогућавају производњу без остатака пестицида и сертификацију по том основу са међународним значајем.
– Потребно је и интегрисати иновативан приступ и процедуре у заштити биља у целокупну технологију гајења – објашњава Невена.
Претходна година је, додаје, за компанију била изазовна, али успешна.
– Година за нама је била успешна с обзиром на то да смо имплементирали стандард „Зеро ресидуес“ и сертификовали три производа – чери парадајз, црвену паприку шиљу и мини бесемену лубеницу, који су веома добро дочекани од крајњих купаца у маркетима, тако да смо веома задовољни – наводи наша саговорница.
У 2024. планирају ширење палете производа без остатака пестицида и њихово пласирање у великим трговинским ланцима, као и ширење свести о концепту „Зеро ресидуес, зеро wасте, зеро километрес“ који подразумева робу без остатака пестицида, без отпада и дневно свежу.
– Један од фокуса јесте и јагодасто воће (боровница, малина, купина) које свакако спада у категорију премијум производа, високе нутритивне вредности. Уз поменути концепт, поред прилагођавања светским регулативама и трендовима, постижемо и већу конкурентност и бољи пласман на тржишту – закључује наша саговорница.